კრიტერიუმები
|
1-5
|
6-7
|
8-10
|
მუშაობა წყვილებში
|
ნაწილობრივად
დაწერა დამოუკიდებელი
|
შეასრულა მცირე ოდენი ხარვეზებით
|
შეასრულა დავალება ხარვეზების გარეშე. იცავს დროის
ლიმიტს.
|
მათემატიკური გამოთვლები
|
შედეგი არასრულყოფილია
|
გამოთვლები მეტ-ნაკლებად სწორია, თუმცა შეიცავს ტექნიკურ
ხარვეზებს.
|
გამოთვლები სწორია. გამოყენებული აქვს ოპტიმალური
ხერხი.
|
კოსინუსის თეორემის ჩამოყალიბება, ფორმულირება
|
ნაწილობრივად
აყალიბებს მათემატიკურ ცნებას უჭირს ფორმულების
დასრულება.
|
ძირითადად აყალიბებს მათემატიკურ ცნებას, მოჰყავს
ფორმულები მცირეოდენი ხარვეზებით.
|
ყოველთვის აყალიბებს ცნებებს განმარტებით და სწორად
მოყავს ფორმულები.
|
კავშირი მათემატიკურ გამოსახულებას და ამოცანებს შორის.
|
ნახაზი ააგო, მოცემულობა დაწერა არასწორად.
|
ნახაზი ააგო, მოცემულობა დაწერა, ხარვეზებით ამოხსნა
ამოცანა.
|
ნახაზი ააგო, მოცემულობა დაწერა, ხარვეზების გარეშე
ამოხსნა ამოცანა.
|
საბოლოო შეფასება: ქულათა ჯამი გაყოფილი 4–ზე.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment